torsdag 9 oktober 2008

Jobbet

Har varit så sur och irriterad på jobet nu i två dagar. Kanske beror på att jag inte har något jobb nästa månad. Det suger min feta röv.
Tänker inte gå dit i morron. Pallar inte. Ska säga att jag inte mår bra. Ont i magen. Haha. Gött me sovmorron.
Vem bryr sig om jag ändå inte får vara kvar.
Blev så irriterad på en kollega i dag. Han tror han är så överlägsen alla andra.
Står där och kollar på mitt verk, kollar lite på ritningen och säger:
-Har du sågat en urspårning?
-Nej...
-Vill du göra det?
-Ja det ska jag göra.

Han kollar lite till, gör inget, bara står där och säger:
-Glöm inte fetta in den sen.

Men för fan! Gör det själv! Du bara står där och glor ändå. Idiot.
Glöm inte fetta in...
För helvete.

Pallar inte me han. Gjut själva i morron motherfuckers.

Inga kommentarer: